در چند سال گذشته شبکه های اجتماعی جزئی از زندگی مردم در سراسر دنیا و علی الخصوص کشور خودمان ایران شده است و با این همه حضور مردم در این شبکه ها نمی توان از فعالیت در این فضا چشم پوشی کرد و بیخیال شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام شد.

شبکه های اجتماعی مختلفی وجود دارند که میتوان از آنها برای معرفی خود یا کسب و کار و سازمان بهره برد مثل فیسبوک ،اینستاگرام ،لینکدین، توییتر ،پینترست و … که با توجه به قوانین فیلترینگ می توان تنها شبکه ای که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد اینستاگرام است و طبق آماری که وجود دارد حدود ۳۰ میلیون اکانت ایرانی در اینستاگرام فعال هستند که این آمار بازار بالقوه چشمگیری را بوجود آورده است.

که البته فعالیت در  هر کدام از این شبکه ها قوانین نوشته و نانوشته ی خود را دارد که شما برای فعالیت هر چه بیشتر و بهتر در این جامعه های بزرگ باید به آنها واقف باشید و یا اینکه فعالیت تان را در این شبکه ها به افراد آگاه بسپارید